22.3.2024 Tiedote
Vuosi 2023 oli Pauligille historiallisen menestyksekäs vuosi. Yrityksen tulos parani merkittävästi myynnin kasvun, erinomaisen operatiivisen suorituskyvyn ja suotuisan liiketoimintaympäristön ansiosta. Paulig edistyi myös merkittävästi kohti kunnianhimoisia vastuullisuustavoitteitaan. Vuonna 2023 Paulig vähensi kasvihuonekaasupäästöjä omassa toiminnassaan 22 prosenttia vuoden 2018 lähtötasoon verrattuna. Yritys myös julkaisi ainutlaatuisen ilmastorahaston, lisäsi luontotoimet vastuullisuusohjelmansa painopistealueisiin ja jatkoi ilmastotoimien toteuttamista yhdessä kumppaneidensa kanssa. Pauligin vuosikertomus yhdessä tilinpäätöksen ja vastuullisuusraportin kanssa on nyt julkaistu.

Paulig on tänään julkaissut vuoden 2023 vuosikertomuksensa. Vuosikertomus koostuu vastuullisuusraportista, hallinto- ja ohjausjärjestelmästä (Corporate Governance Statement), hallituksen toimintakertomuksesta 1.1.-31.12.2023 sekä tilinpäätöksestä.

Vuosikertomus, sisältäen hallinto- ja ohjausjärjestelmän (Corporate Governance Statement) ja hallituksen toimintakertomuksen, on saatavilla englanniksi, suomeksi ja ruotsiksi.

Vastuullisuusraportti ja tilinpäätös ovat saatavilla vain englanniksi.

Kaikki materiaalit on julkaistu Pauligin verkkosivuilla: https://www.pauliggroup.com/fi

Mediatiedote Pauligin vuoden 2023 tuloksesta luettavissa täällä.

Linkit: Pauligin vuosikertomus 2023

Anu-Maaria Vaalama
Director, Corporate Communications and Brand
anu-maaria.vaalama@paulig.com